perjantai 14. marraskuuta 2014

JOULUKORTTIJUTTUJA...

Sairastuvassa aletaan olla jo kohta voiton puolella. Huh!
Pienin on toistaiseksi säästynyt tältä lentsulta. 
Ja tietenkin mies on reissussa, kun on itse sängyn pohjalla puoli kuolleena, seuranaan ERITTÄIN virkeä ja aktiivinen pari vuotias...
Ei kehuttava kombo. :)

Jotain on kuitenkin saatu aikaan täälläkin.
Nimittäin joulukortit!
Olen tehnyt lähes joka vuosi itse joulukortit. Toki jokunen laiska vuosikin on väliin mahtunut ja silloin olen joutunut ostamaan Tiimarin valmiit kortit.

Selväksi on varmaan tullut, että minä olen näpertelijä. 
On kiva tehdä itse. Nautin siitä. Arvostan myös toisen tekemää työtä, oli se sitten joulukortti, villasukat tai joku muu käsityö. 
Käsillä tehty on aina kaunista.
On myös aivan ihanaa saada itse tehty kortti. Olen säästänyt JOKAIKISEN käsintehdyn joulukortin, jonka olen vuosien saatossa saanut.  Ja tunnustan, että muut lähtevät mappi ööhön sitten joskus joulun jälkeen, ei vain riittäisi tila säilyttää kaikkia kortteja. :)

Moni on kysynyt, että missä ihmeen välissä ehdit tehdä kortit itse?
Loppujen lopuksi ei sitä aikaa oikeasti kulu ihan hirvittävästi. 
Tämän vuoden kortit valmistui eilen, kun lapsi nukkui (extra)pitkät päiväunet. Okei, parin kortin viimeistelyt tein, kun lapsi söi välipalaa. 
Pari tuntia ja valmiit olivat. :)


                                                  

Tänään on maisteltu ensimmäiset glögit ja omena-kaneli-tortut.
Huomenna isi-mies kotiutuu yhdeksi yöksi ja ihan vain sen takia, että tämä äiti pääsee pikkujouluilemaan. :)

Kivaa viikonloppua!

T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit!