tiistai 2. syyskuuta 2014

SWAN

Vihdoinkin minulla on valaisin omalla yöpöydälläni!
Viimeiset kaksi vuotta olen ollut ilman valoa. 
Ensin minun puolellani sänkyä oli vauvan rottinkinen ensisänky. Sitten oli pinnasänky. Välillä koko yöpöytäkin on ollut jossain muualla.
N on nukkunut omassa huoneessaan vuoden alusta lähtien eli reilut kahdeksan kuukautta. 
En vain ole saanut hankittua valaisinta. 

Pitkään ja hartaasti olen etsinyt ja miettinyt vaihtoehtoja. Ja viimeisen vuoden aikana olen toistuvasti päätynyt samaan eli Eero Aarnion valkoiseen Swan-valaisimeen.

Eihän se lopulta ollut kuin viitseläisyydestä kiinni... Vihdoin klikkasin ostoskoriin tuon ihanan valaisimen ja viikon päästä malttamattomana avasin pakettia. 
Ja kyllä, se oli juuri niin kaunis kuin ajattelinkin.
Ja niin täydellinen juuri minun yöpöydälleni.



Puhdaslinjainen Swan on monipuolinen pöytävalaisin, joka sopii niin työpöydälle kuin olohuoneeseen. Tai makuuhuoneeseen, yöpöydälle. :)
Valkoinen ja keltainen Swan kuultavat läpi, mutta musta on kohdevalaisin.
Aarnion muotokieli ja toisaalta myös leikkisä tyyli, joka hänen tuotannossaan esiintyy, miellyttävät minua kovasti.

Kotoamme löytyy kyseisen suunnittelijan tuotantoa enemmänkin. 
Olen ostanut mm. molemmille pojille omat Puppyt. Ne saavat sitten joskus tulevaisuudessa muuttaa poikien mukana heidän omiin koteihinsa.



Aarnio itse sanoo valaisimesta:

 – Sehän on ihan tavallinen työpöytävalaisin, joka vain on kirjoitettu uudelleen; päivitetty tähän päivään.



Nyt sytytän joutseneeni valot, kömmin sänkyyn ja otan hyvän kirjan käteeni. 
Valoa pimeneviin iltoihin!

T



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit!